Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Kliknij przycisk "Polityka cookies" aby zapoznać się z jej treścią lub przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Pyłek kwiatowy Barć Świętokrzyska polecany jest osobom z problemami skórnymi. Można stosować go jako środek wzmacniający apetyt, regulujący przemianę materii oraz podnoszący odporność. Spożywanie pyłku zalecane jest osobom stosującym dietę, nie tylko jako uzupełnienie pokarmu o niezbędne składniki, ale także w celu zwiększenia jej efektywności. Pyłek kwiatowy osłania wątrobę przed zatruciami. Dzięki zdolnościom zwiększenia ukrwienia tkanki nerwowej jest polecany chorym z zaburzeniami układu nerwowego. Pomaga w przypadku cierpiących na depresję, przemęczonych. Ułatwia walkę z miażdżycą, a regularne spożywanie go obniża poziom cukru oraz ułatwia leczenie alergii.
Składniki: Pyłek kwiatowy.
Sposób użycia: Należy rozrobić pyłek kwiatowy z kilkoma łyżkami ciepłego mleka lub zmiażdżyć w moździerzu, a następnie regularnie spożywać, popijając mlekiem lub herbatą.
Przechowywanie: Przechowywać w suchym i ciemnym miejscu, chroniąc od promieni słonecznych.
Kup Pyłek kwiatowy BARĆ ŚWIĘTOKRZYSKA w sklepie wiesiolek-pharma
FarmVit to producent produktów zielarskich działający na polskim rynku od przeszło 20 lat. Produkty FarmVit zamówisz w naszym sklepie internetowym wiesiolek-pharma.pl.
FarmVit to producent produktów zielarskich działający na polskim rynku od przeszło 20 lat. Produkty FarmVit zamówisz w naszym sklepie internetowym wiesiolek-pharma.pl.
Polityka "cookies"
Niniejszy polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się do strony internetowej farmvit.pl (zwanej dalej Serwisem), której operatorem jest WIESIOŁEK-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim 97-300, ul. Gliniana 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864930, REGON 387361927, NIP 9482624487. Niniejszy dokument precyzuje sposób działania mechanizmów obecnych w Serwisie, które wykorzystują pliki "cookies" (tzw. Ciasteczka).
Czym są pliki "cookies"
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu, z którego korzysta użytkownik Serwisu (urządzeniem tym jest np.: komputer, tablet, laptop, netbook lub smartphone). Pliki „cookies” zawierają najczęściej nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu użytkownika oraz zawartość tekstową.
Do czego służą pliki "cookies"
Pliki "cookies" wykorzystywane przez Serwis służą jedynie do usprawnienia wewnętrznych mechanizmów działania Serwisu. Pozwalają one np.: na identyfikację użytkownika, usprawnienie procesu przeglądania stron lub prowadzenie anonimowych statystyk odwiedzalności Serwisu. Pliki cookies tworzone przez Serwis nie zawierają danych osobowych, ani innych poufnych informacji takich jak hasła, numery telefonów itp. Ich zawartość nie pozwala na bezpośrednie rozpoznanie tożsamości użytkownika.
Czas istnienia plików "cookies"
Pliki "cookies" są przechowywane na urządzeniu użytkownika do czasu ich wygaśnięcia (zgodnie z ustawionym ich "czasem życia") lub usunięcia przez użytkownika.
Pliki "cookies" podmiotów trzecich
Korzystając z Serwisu mogą Państwo otrzymywać pliki "cookies" pochodzące od podmiotów trzecich takich jak np. Facebook lub Google. Szczegółowe informacje na temat tych plików "cookies" mogą Państwo znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.
Wyłączenie obsługi plików "cookies"
Przeglądarka internetowa jako program umożliwiający przeglądanie stron internetowych, w tym Serwisu, ma możliwość wyłączenia obsługi plików "cookies" lub zmiany ustawień tak, by użytkownik był informowany o tworzeniu nowych plików "cookies". Szczegółową pomoc dotyczącą tego zagadnienia znajdą Państwo w pomocy Państwa przeglądarki internetowej.
Zalecenia wobec ustawień plików "cookies"
Niektóre funkcjonalności Serwisu wymagają do poprawnego działania włączonej obsługi plików "cookies" w przeglądarce internetowej lub innym programie, z którego korzysta użytkownik Serwisu. Wyłączenie obsługi plików "cookies" może utrudnić realizację usług oraz całkowicie uniemożliwić dostęp, do niektórych funkcjonalności Serwisu. W związku z powyższym zalecamy aby obsługa plików "cookies" nie została wyłączona w Państwa przeglądarce internetowej.
§1 Postanowienia ogólne
Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego "wiesiolek-pharma.pl" ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Użytkowników Sklepu internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego "wiesiolek-pharma.pl" jest WIESIOŁEK-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim 97-300, ul. Gliniana 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864930, REGON 387361927, NIP 9482624487 - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Operatorem Sklepu internetowego.
Dane osobowe w Serwisie przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
Korzystanie z Serwisu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego Serwisu Użytkownika jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: (1) zawieranie umów z Operatorem Serwisu - niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu internetowego oraz w Regulaminie Sklepu internetowego i niniejszej polityce prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej z Operatorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Operatorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu internetowego; (2) obowiązki ustawowe Operatora Serwisu - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Operatora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Operatorowi Serwisu wykonanie tychże obowiązków.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące w niniejszej polityce prywatności i rozpoczynające się dużą literą (np. Operator, Sklep, Serwisu, Usługa, Użytkownik) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu internetowego dostępnym na stronach Sklepu internetowego.
§2 Podstawy przetwarzania danych
Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych w par. 2 polityki prywatności. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Użytkowników Sklepu internetowego przez Administratora są wskazane w kolejnym paragrafie polityki prywatności – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administrator.
§3 Cel, podstaw, okres i zakres przetwarzania danych w sklepie internetowym
Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Użytkownika w Sklepie internetowym. Przykładowo jeżeli Użytkownik decyduje się na dokonanie zakupów w Sklepie internetowym i wybierze odbiór osobisty zakupionego Produktu zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
Administrator może przetwarzać dane osobowe w Sklepie internetowym w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:
Cel przetwarzania danych:
Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych:
Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy)
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda)
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395)
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO
Zakres przetwarzanych danych
Podany zakres jest maksymalny – w przypadku np. odbioru osobistego nie jest konieczne podanie adresu dostawy.
§4 Odbiorcy danych w sklepie internetowym "wiesiolek-pharma.pl"
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego, w tym dla realizacji zawieranych umów sprzedaży konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, przewoźnik, czy podmiot obsługujący płatności). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Przykładowo, jeżeli Użytkownik korzysta z odbioru osobistego, to jego dane nie będą przekazywane przewoźnikowi współpracującemu z Administratorem.
Dane osobowe Użytkowników Sklepu internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
§5 Profilowanie w sklepie internetowym
Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.
Administrator może korzystać w Sklepie internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług elektronicznych w Sklepie internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.
Profilowanie w Sklepie internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie internetowym. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
§6 Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia - osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawo do sprzeciwu - osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego - jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu internetowego.
§7 Cookies w sklepie internetowym, dane eksploatacyjne i analityka
Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający Sklep internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:
Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki zamówienia poprzez formularz zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych kroków składania zamówienia).
Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez Sklep internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej.
Administrator może korzystać w Sklepie internetowym z usług analitycznych służących do badania wejść do Serwisu oraz innych danych analitycznych zbieranych w sieci Internet. Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Serwisie. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Sklepie internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę Sklepu internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług w Sklepie internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzających Sklep internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Sklepu internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania informacji o jej aktywności na stronie Sklepu internetowego - w tym celu należy zapoznać się z rekomendacjami dostawcy oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych.
§8 Postanowienia końcowe
Sklep internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Sklepu internetowego Administratora "wiesiolek-pharma.pl".
W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką prywatności zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
§1 Definicje
1. Serwis / Sklep – serwis internetowy, dostępny pod adresem wiesiolek-pharma.pl w ramach którego Operator udostępnia oferowane Towary lub Produkty.
2. Regulamin - niniejszy regulamin będący zbiorem zasad stanowiących prawne podstawy korzystania z Serwisu.
3. Usługa – świadczona drogą elektroniczną przez Operatora na podstawie Regulaminu i przy pomocy Serwisu usługa umożliwiająca Użytkownikowi uzyskanie informacje o towarze i jego dostępności oraz złożenie zamówienia za zakup Towaru.
4. Użytkownik - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu, która na zasadach określonych w Regulaminie korzysta z Usług oferowanych przez Operatora.
5. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z Operatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Towar/Produkt - rzecz ruchoma, którą Użytkownik może nabyć w Serwisie. Wszystkie towary oferowane w Serwisie są wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu, mogą być oferowane towary używane.
7. Ceny - wszystkie ceny podane w Serwisie są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Użytkownik zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
8. Właścicielem Serwisu jest: NATUR FARM LIMITED, 33 Thorpe Park Road, Peterborough PE3 6LJ United Kingdom (dalej "Właściciel").
9. Operatorem Serwisu jest WIESIOŁEK-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim 97-300, ul. Gliniana 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864930, REGON 387361927, NIP 9482624487, biuro@hurtownia-wiesiolek.pl.
§2 Postanowienia ogólne
1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Użytkownikiem.
2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Użytkownika.
3. W celu korzystania z Serwisu przez Użytkownika niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
• posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet,
• posiadanie przeglądarki internetowej w najnowszej wersji oprogramowania z włączoną obsługą aplikacji JavaScript i plików cookies,
• posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
• posiadanie programu umożliwiającego otwieranie plików zapisanych w formacie PDF, w celu odczytania dokumentów przesyłanych na adres e-mail Użytkownika i/lub udostępnianych w Serwisie.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Serwisie, Operator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych przesyłanych przez sieć Internet.
§3 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
• poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
• emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
• telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Użytkownika danych pozwalających na weryfikację Użytkownika i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym Towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
§4 Płatności
1. Operator Serwisu akceptuje następujące sposoby płatności:
• płatność z góry przelewem online za pośrednictwem serwisu płatności internetowych,
• płatność z góry przelewem na konto bankowe,
• gotówką za pobraniem w przypadku gdy Towar dostarczany jest przez przewoźnika.
§5 Wysyłka towaru
1. Użytkownik zostanie poinformowany o możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą elektroniczną.
2. W ten sam sposób Operator informuje Użytkownika o koszcie dostawy, o ile ma to zastosowanie.
3. Zamówiony Towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm przewozowej (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez Użytkownika w siedzibie firmy.
4. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, płatności przelewem na konto bankowe lub płatności przelewem online, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji lub zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§6. Sposób realizacji zamówienia (dostarczania towaru)
1. Zamówione towary dostarczane są w sposób wskazany przez Użytkownika w chwili składania zamówienia. Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej i najczęściej zostaje dostarczona kolejnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki.
2. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie dostarczona, Operator obowiązany jest niezwłocznie zwrócić Użytkownikowi wszystko co otrzymał od niego na mocy umowy sprzedaży.
3. W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez Użytkownika, Operator może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za anulowane. W takich okolicznościach Użytkownik ani Operator nie będą zobowiązani względem siebie do żadnych świadczeń, w szczególności uiszczenia odszkodowania lub jego surogatu, zwrotu kosztów itp.
4. W przypadku niezrealizowania przez Operatora zobowiązania w terminie określonym w korespondencji mailowej kierowanej do Konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość. Odstąpienie od umowy sprzedaży następuje przez złożenie Operatorowi oświadczenia woli o odstąpieniu.
§7 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, w tym w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną oraz umów zawartych za jego pośrednictwem można przesyłać wysyłając wiadomość elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Operatora Serwisu.
2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Użytkownik opisał czego dotyczy reklamacja i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji związanych z zamówieniem, należy przedstawić dowód zakupu (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Operator niezwłocznie zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Użytkownika przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Jeśli w wyniku reklamacji strony ustalą, iż towar ma zostać zwrócony, zalecane jest, aby wysłanie przesyłki ze zwracanym towarem było poprzedzone zgłoszeniem zwrotu drogą elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie
5. Operator ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres email wskazany w reklamacji lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Użytkownikowi będącemu Konsumentem.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Serwisu może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej.
3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Operatora lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Operatora do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Operator zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
4. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji.
5. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
6. Adres do zwrotu: Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o. 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6,
7. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Operator przyjął jego ofertę, przestaje ona wiązać.
8. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich).
9. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument, powinien złożyć Operatorowi oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Operator zaleca skorzystanie z elektronicznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które można wysłać drogą elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie.
10. Operator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan zwróconego produktu.
12. W terminie 7 dni od sprawdzenia produktu Sklep zwraca Użytkownikowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia.
§9 Przetwarzanie danych osobowych
1. Dane osobowe podane przez Użytkownika są przetwarzane na zasadach określonych w Polityce prywatności, która stanowi Załącznik do Regulaminu.
§10 Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody właściciela.
§11 Postanowienia końcowe
1. W przypadku gdy Użytkownikiem jest Konsument, ewentualne postanowienia Regulaminu ograniczające prawa Konsumenta lub ograniczające odpowiedzialność Operatora względem Konsumenta nie mają zastosowania, chyba że przepisy prawa dopuszczają ich stosowanie.
2. W przypadku gdy Użytkownikiem jest przedsiębiorca w sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. W przypadku gdy Użytkownikiem jest przedsiębiorca strony zgodnie ustalają, iż wszelkie spory między stronami będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo Sąd.
§12 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Operator zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Serwisu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Użytkownika.
§1 Definicje
1. Serwis / Sklep – serwis internetowy, dostępny pod adresem wiesiolek-pharma.pl w ramach którego Operator udostępnia oferowane Towary lub Produkty.
2. Regulamin - niniejszy regulamin będący zbiorem zasad stanowiących prawne podstawy korzystania z Serwisu.
3. Usługa – świadczona drogą elektroniczną przez Operatora na podstawie Regulaminu i przy pomocy Serwisu usługa umożliwiająca Użytkownikowi uzyskanie informacje o towarze i jego dostępności oraz złożenie zamówienia za zakup Towaru.
4. Użytkownik - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu, która na zasadach określonych w Regulaminie korzysta z Usług oferowanych przez Operatora.
5. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z Operatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Towar/Produkt - rzecz ruchoma, którą Użytkownik może nabyć w Serwisie. Wszystkie towary oferowane w Serwisie są wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu, mogą być oferowane towary używane.
7. Ceny - wszystkie ceny podane w Serwisie są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Użytkownik zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
8. Właścicielem Serwisu jest: NATUR FARM LIMITED, 33 Thorpe Park Road, Peterborough PE3 6LJ United Kingdom (dalej "Właściciel").
9. Operatorem Serwisu jest WIESIOŁEK-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim 97-300, ul. Gliniana 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000864930, REGON 387361927, NIP 9482624487, biuro@hurtownia-wiesiolek.pl.
§2 Postanowienia ogólne
1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Użytkownikiem.
2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Użytkownika.
3. W celu korzystania z Serwisu przez Użytkownika niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
• posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet,
• posiadanie przeglądarki internetowej w najnowszej wersji oprogramowania z włączoną obsługą aplikacji JavaScript i plików cookies,
• posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
• posiadanie programu umożliwiającego otwieranie plików zapisanych w formacie PDF, w celu odczytania dokumentów przesyłanych na adres e-mail Użytkownika i/lub udostępnianych w Serwisie.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Serwisie, Operator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych przesyłanych przez sieć Internet.
§3 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
• poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
• emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
• telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Użytkownika danych pozwalających na weryfikację Użytkownika i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym Towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
§4 Płatności
1. Operator Serwisu akceptuje następujące sposoby płatności:
• płatność z góry przelewem online za pośrednictwem serwisu płatności internetowych,
• płatność z góry przelewem na konto bankowe,
• gotówką za pobraniem w przypadku gdy Towar dostarczany jest przez przewoźnika.
§5 Wysyłka towaru
1. Użytkownik zostanie poinformowany o możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą elektroniczną.
2. W ten sam sposób Operator informuje Użytkownika o koszcie dostawy, o ile ma to zastosowanie.
3. Zamówiony Towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm przewozowej (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez Użytkownika w siedzibie firmy.
4. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, płatności przelewem na konto bankowe lub płatności przelewem online, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji lub zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§6. Sposób realizacji zamówienia (dostarczania towaru)
1. Zamówione towary dostarczane są w sposób wskazany przez Użytkownika w chwili składania zamówienia. Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej i najczęściej zostaje dostarczona kolejnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki.
2. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie dostarczona, Operator obowiązany jest niezwłocznie zwrócić Użytkownikowi wszystko co otrzymał od niego na mocy umowy sprzedaży.
3. W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez Użytkownika, Operator może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za anulowane. W takich okolicznościach Użytkownik ani Operator nie będą zobowiązani względem siebie do żadnych świadczeń, w szczególności uiszczenia odszkodowania lub jego surogatu, zwrotu kosztów itp.
4. W przypadku niezrealizowania przez Operatora zobowiązania w terminie określonym w korespondencji mailowej kierowanej do Konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość. Odstąpienie od umowy sprzedaży następuje przez złożenie Operatorowi oświadczenia woli o odstąpieniu.
§7 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu, w tym w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną oraz umów zawartych za jego pośrednictwem można przesyłać wysyłając wiadomość elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Operatora Serwisu.
2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Użytkownik opisał czego dotyczy reklamacja i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji związanych z zamówieniem, należy przedstawić dowód zakupu (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Operator niezwłocznie zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Użytkownika przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Jeśli w wyniku reklamacji strony ustalą, iż towar ma zostać zwrócony, zalecane jest, aby wysłanie przesyłki ze zwracanym towarem było poprzedzone zgłoszeniem zwrotu drogą elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie
5. Operator ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres email wskazany w reklamacji lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Użytkownikowi będącemu Konsumentem.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Serwisu może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej.
3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Operatora lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Operatora do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Operator zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
4. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji.
5. Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
6. Adres do zwrotu: Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o. 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6,
7. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Operator przyjął jego ofertę, przestaje ona wiązać.
8. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich).
9. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument, powinien złożyć Operatorowi oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Operator zaleca skorzystanie z elektronicznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które można wysłać drogą elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie.
10. Operator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan zwróconego produktu.
12. W terminie 7 dni od sprawdzenia produktu Sklep zwraca Użytkownikowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia.
§9 Przetwarzanie danych osobowych
1. Dane osobowe podane przez Użytkownika są przetwarzane na zasadach określonych w Polityce prywatności, która stanowi Załącznik do Regulaminu.
§10 Własność intelektualna
1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody właściciela.
§11 Postanowienia końcowe
1. W przypadku gdy Użytkownikiem jest Konsument, ewentualne postanowienia Regulaminu ograniczające prawa Konsumenta lub ograniczające odpowiedzialność Operatora względem Konsumenta nie mają zastosowania, chyba że przepisy prawa dopuszczają ich stosowanie.
2. W przypadku gdy Użytkownikiem jest przedsiębiorca w sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. W przypadku gdy Użytkownikiem jest przedsiębiorca strony zgodnie ustalają, iż wszelkie spory między stronami będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo Sąd.
§12 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Operator zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Serwisu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Użytkownika.